دانلود فیلم خارجی با لینک مستقیم

دانلود فیلم خارجی با لینک مستقیم

دانلود فیلم خارجی با لینک مستقیم

دانلود فیلم خارجی با لینک مستقیم

دانلود فیلم خارجی با لینک مستقیم

بایگانی

دانلود فیلم Inside Man دوبله فارسی

يكشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۲۱ ب.ظ
iside man دانلود فیلم Inside Man دوبله فارسی

منبع : بیس فیلم

نام فارسی فیلم : مرد نفوذی

ژانر: جنایی ، درام ، هیجان انگیز

لینک IMDB

امتیاز: ۱۰ / ۷٫۷

کیفیت : ۷۲۰p ، ۱۰۸۰p | آخرین حد کیفیت ، فوق العاده

حجم : ۱٫۰۳ گیگابایت ، ۲٫۳۰ گیگابایت

دوبله فارسی حرفه ای و جذاب

خلاصه داستان : داستان فیلم درباره یک گروه سارق حرفه‌ای است که در قالب کارگران نقاشی ساختمان وارد یک موسسه بین‌المللی مالی در منهتن می‌شوند. آنها به سرکردگی دالتون تمام کارکنان و مشتریان بانک را گروگان می‌گیرند. در آن سو بهترین مامور مذاکره کننده پلیس به مرخصی رفته و آنها یک کارآگاه کهنه کار (امانه چپلان مشهور) را برای مذاکره با گروگانگیران می‌فرستند.

حواشی فیلم : مرد نفوذی فیلمیست جنایی/درام محصول سال ۲۰۰۶ آمریکا به کارگردانی اسپایک لی، با بازی دنزل واشنگتن، جودی فاستر و کلایو اوون می باشد .

سه صوت متفاوت (دو صوت دوبله + صوت زبان اصلی) : برای این فیلم ۲ دوبله متفاوت توسط موسسه جوانه پویا و گروه دوبلاژ سیما عرضه شده است ،که در دوبله جوانه پویا بهرام زند و در دوبله صدا وسیما حسین عرفانی  بجای دنزل واشنگتون صدا پیشگی کرده اند. صوت هردو دوبله در فایل گنجانده شده و شما میتوانید از بین آنها دوبله مورد علاقه خود را انتخاب نمایید . بصورت پیشفرض دوبله جوانه پویا (پیشنهادی) پخش میگردد . لازم به ذکر است صوت زبان اصلی فیلم (انگلیسی) نیز در فایل قرار دارد .برای تغییر صوت و مشاهده فیلم با زبان اصلی میتوانید هنگام اجرای فیلم در نرم افزار Media Player Classic بر روی صفحه راست کلیک کرده و گزینه Navigate را انتخاب کنید سپس از شاخه ایجاد شده بر روی Audio Language کلیک کنید و صوت مورد نظر را انتخاب نمایید . امکان تغییر زبان در نرم افزارهای دیگر مانند Kmplayer و دستگاههای پخش خانگی نیز وجود دارد.


دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی